Rabu, 5 Oktober 2011

Sitti Zulaikha




27.09.2011 (selasa)
0900 am tunggu isteri dan anak perempuanku  keluar dari wad bersalin
                                                                   Sabar menanti….

                                                           Ke kg Durian bt 2…?
Perhatian!


@1200 hrs – isteri dan anak perempuanku dibenarkan pulang, tp kami x pulang ke rumah…sebaliknya ke rumah Kak Ros (kakak isteriku/ kakak iparku) di kuarters pga.
28.09.2011 –01.10.2011 
di rumah Kak Ros. Kak Ros la yg bnyk mbantu urus bby. Sy bantu cr bdan dan krj2 blkg tbir jak..

hari kedua tu anak aku ddpti ada jaundis...Subhanallah. Ujian-ujian. d hospital c baby mnagis kuat bila tgnnya kena jarum utk diambl darah...uminya turut menangis...hu hu hu

hari ketiga hampir anakku ditahan di wad sb bacaan bilirubinnya naik lagi.
hari keempat p cari susu kambing utk  isteri...ad ptua kta susu kmbing boleh hilangkan jaundis...saya usaha jak....smua dari Allah
siapa sedia khidmat?
sebotol RM10 jak...sapa nak kontek saya...
04.10.2011 (selasa)
Sitti Zulaikha pada usia 7 hari…
Smga Allah pelihara dari segala fitnah....amin!
 

2 ulasan:

azharjaafar berkata...

tahniah di atas kelahiran.. anak sulung ke? ada iras² anak aku..

04.10.2011 (selasa)
anak aku Muhammad Mus'ab berusia 14 hari…

Aidarus berkata...

Azharjaafar,
Tmkse tuan…Smg Allah bg taufik kpd kt smua utk didik anak cara sunnah…yang ni ank k3