Ahad, 15 Julai 2012

Hari ni Gasht kedua saya



Hari ni hari raya untuk aku...maksud saya hari gasht kedua...orang lama cakap hari gasht ni kita kena anggap macam hari raya...kalau hari raya semuaaa orang gembira....hari ni hari raya aku dan juga rakan seusaha di mohalla ku...tempatnya: Zombie Kg Pisang , masanya: solat maghrib di Kg Pisang...

hu hu hu.... (ya Allah maafkan aku...)

Skrg saya dalam bilik bangunan hotel ini, jarak lebih kurang 400 km dari mohalla sebab ada keperluan....saya  x dpt hadir G2 sebab esok ada meting di K.K.

hu hu hu.... (ya Allah maafkan aku...) 

Teringat kawan2 yg istiqomah p G2...smg Allah swt pilih motor honda ex5 si Zul , Kancil si Lajiman dll p G2..amin...

Orang lama kata kalau nak Allah swt mudahkan kita keluar jauh2 kena jaga 5 amal......

5 amal ni lah hobi orang yg beriman yang berusaha atas iman.....
Semoga Allah swt kekalkan saya dan semua rakan2 seusaha dlm kerja yg mulia ini...amin.

Bulan depan p IPB....takat ni saya dan 2 sahabt dah bagi azam confirm InsyaAllah.....(tiket ke KL dh beli)




Menurut sejarah, Allah swt telah keluarkan unta yang hamil zaman Nabi Salleh dari batu yang pejal.












Tiada ulasan: